tisdag 6 december 2016

EN HÄLSNING FRÅN REMIX DUO

PS:40:2 ,Stadigt förbidade jag Herren, och han böjde sig till mig och
hörde mitt rop.

3,Han drog mig upp från fördärvets grop , ur den djupa dyn,
han ställde mina fötter på en klippa, han gjorde mina steg fasta.

4, Han lade i min mun en ny sång, en lovsång till vår Gud.
Det skulle många se och vara häpna, och skola förtrösta på Herren.
1917-års översättning.

Bästa lyssnare och läsare! jag önskar er en fortsatt 2:a advent och tillsammans inväntar vi julen igen. Det har varit rätt så tyst från bloggen ,på grund av personliga skäl och av hälsan, men jag tror att  ni har förståelse för detta, man är rätt så liten när det väl gäller. Men jag ber er att ha oss i era böner!

Jag vill nämna att jag skrev en ny sång 5/ 12-16 som vi innan jul kommer att
lägga upp på bloggen, ni är de första som kommer att få höra sången,
därmed får sången på något litet sätt vara en liten julklapp till er alla.
 Kram till er alla. gm Rose-Marie  "Rosa" 🎤 på återhörande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar