tisdag 6 januari 2015

ETT VÄLSIGNAT 2015!

 ETT VÄLSIGNAT 2015

 
Remix duo önskar er en god fortsättning på det nya året

Jag åkte till Vrigstad för att vaka in det nya året,med Kristen gemenskap!

Jag var också i Fria församlingen 2 /1 -4 / 1  bibelstudium,det nya förbundet,med Henry Holmberg. Söndagens möte 4 / 1  var även Remix duo och sjöng om vår underbara frälsare.

Jesus, i denna stund ber jag för mina blogglyssnare/läsare.
"Du vet och känner alla i deras hjärtan,du vet hur alla har det i sin vardag.Möt mina vänner på ett fantastiskt sätt.Tack Jesus att du föddes till världen och att du uppstod på korset för oss alla.Jesus du hör mina vänners bön.Ge dom styrka att ta steget att ta emot dig som sin personlige frälsare,och möt alla i deras situation.Tack Jesus att jag också får sjunga om evangeliet om dig!

Remix duo önskar er ALLA en välsignad dag! 
Ni är också välkommen till Jönköpings fria församling,som ni kan besöka på Bruksgatan i HUSKVARNA! annonsering finns på kyrktorget! Väl mött

Remixduo/ Rosa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar