onsdag 16 juli 2014

SOMMARHÄLSNINGAR!

Hoppas ni blogglyssnare har det bra i sommarvädret,och att ni som har semester tar vara på ledigheten.                               
I skrivande stund,då tänker jag på er lyssnare,
hur ni har det just i dag. Bloggen är inte till bara för mig själv,

den är till för er mina vänner. Jag har inte
träffat er personligen, men ni betyder mycket för mig och bloggen.

På något vis är ni min familj. Jag tror ändå att musiken du
lyssna till,berör,tröstar,ger hopp på din väg i livet. 

Livet går ju upp och ner för oss alla,då är det gott
att få lyssna på en sångtext som ligger dig
varmt om hjärtat. Jag har gått igenom det mesta en människa
klarar av att ta sig igenom. Därför min vän finns jag här,

för jag vet att det finns alldeles för många som har det tufft.
Ni finns med i mina böner kära vänner.
Nu önskar jag er en fortsatt härlig sommar sköt om er och varandra!
En sommarbukett med vilda blommor till dig!

                            jag skriver snart igen!


det går även att e-posta om ni vill skicka en hälsning,uppmuntran o.dyl.
            e-mail    rose_marie.k@telia.com     
                                  
                                   skriv på svenska

                        hälsningar Rosa / Rose-Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar